Monday, November 3, 2008

bucit itu boroi..

sejak setahun kebelakangan ini, tidur aku tak lena,mandi tak basah..tetapi, bab makan selalu tambah pulak..tak ada masalah..
ada perkara serius yang sering menggangu hidup aku, bagaikan mimpi ngeri bertemu hantu Jason dan Freddy
(Mak Lampir aku tak takut, jerit je lebih..ada ke hantu guna laser?tak gore lah)
setiap kali terfikir masalah ini, aku jadi bad mood,nak marah2..selalu hentak-hentak kaki kat tanah..
ok, masalah aku yang menjadi masalah ini ialah perut aku ni semakin membesar. sumpah, aku tidak mengandung. lagi pun aku tak buat perancangan keluarga pun lagi dengan si girlfriend.
semakin hari, semakin membesar. selalu jugak aku tahan nafas, kempiskan perut. tapi tak mati lah pulak kan aku nak tahan sampai seumur hidup.
tapi aku memilih jalan yang benar. aku reda dan positif thinking. "perut buncit?oh tidak, ini perut sihat sebenarnya..ini trend bapak ayam, nampak ganas".
"seluar da ketat? biasalah,pembesaran aku belum habis lagi"..
tapi sampai bila nak sedapkan hati sendiri yang tersedia tak sedap ni?
selalu jugak aku turun main bola, tapi tak nak jugak dia mengecil.
tiap kali aku mengeluarkan tinja, bersorak gembira aku tanda gembira. tak nak jugak dia mengecil.
tak pa ko perut, berani ko buat aku.
orang kata perut besar tanda bahagia kan. tapi kenapa pula si girlfriend semakin slim je?
oh, mungkin sebab kami belum merancang keluarga pun lagi.



p.s: dah habis ganas dah, pakai baju band gambar tengkorak kejam dan tulisan tajam. pun kena gelak jugak, apa kes bang?..tapi,ketat sangat ke? nampak bentuk perut ke? patutlah kamu gelak..

No comments: