Thursday, May 29, 2008

bila tangan gatal nak merakam



inilah sebahagian aksi foliage yang sempat aku rakam semasa gig horse..
tapi bukanlah menggunakan video recorder seperti karam sign walia gunakan untuk liputan berita alam sekitarnya..aku hanya meggunakan kamera digital nikon coolpix l3...
ini je yang aku mampu..(kau apa tahu???)

tapi sayang sekali aku tak sempat untuk merakam aksi yang best, iaitu aksi lompat galah dari vokalnya..bukan apa, aku terpaksa save kodak,takut kodak abih..(save memory la bodoh)
tak pe lah, lain kali aku akan stand by, okei!
aku sebenarnya taksub gila dengan musik pantas, kencang, ribut, laju dan sekejap. atau erti kata laennya, screamo/emoviolence/thrash/hc...pergh, bila bila layan..rasa yang teramat nikmat, orgasm 7 kali pun belum dapat lawan (kecualilah orgasm ngan bini aku nanti..)

post lepas, aku cakap 2 band saja yang dapat memikat kepala aku..
ya aku tipu, justkneeta pun buat aku tertarik/terkesima/terkedu juga haritu,tapi MUSIKNYA sahaja la..ya, MUSIKNYA sahaja..
hmm,tapi bila sebut justkneeta and tringat balik isu2 yang timbul...haih,mengeluh..
tapi tak apalah..
itu kamu punya hal, kamu punya pasal, kamu punya lubang..

No comments: