Wednesday, May 28, 2008

horse the kuda..


ni siapa punya tangan ni?
ni siapa punya kaki ni?

gambar ni di ambil masa gig horse the band tempoh hari kat mcpa hall..
walau pun tengah kering, tapi sampai juga aku kat mcpa hari tu..haha..ni lah daya tarikan gig-gig pada aku..entahlah,aku pun tak tahu apa setan yang duk ada, seminggu dua sebelum tu terang-terang cakap kat membe-membe tak nak pegi lah!,sibuk lah!, tak ada duit lah!..
tapi terpacak jugak kat depan stage..huhu..

dalam banyak-banyak band yang perform pada hari itu, hanya dua band aje yang dapat masuk ngan kepala aku..
pertama (suda tentula) horse da band! dan kedua ialah FOLIAGE!!
-band yang boleh dikatakan baru jugakla(x-pintu,etc) dan dia punya members tak payah di perkenalkan lagi dengan mutu keunggulan meraka..
aku teruja sangat masa menyaksikan performance dari foliage, semua seakan terkedu apabila maiden melompat2 galah dan memijak keyboard sebagai platform lompatan..sungguh bertenaga!!(minum kacip fatimah ke bang?)
hail to the foliage!!

dan oh..
aku tidak lupakan kamu crowd!
sudah semestinya, crowd surfing di atas kamu semua masa horse beraksi!!
seribu makian diberikan kepada kamu crowd, yang mengangkat aku dan membuang aku sampai ke atas stage, damn habis lebam bahu gebu aku..

balik saja gig,si bidadarie bertanya:
bidadarie: baru tau nak balik?
aku: ala,awal lagi ni kan..(nada backup)
bidadarie: apa yang best sangat gig arini?
aku: ish, horse the band tuu..dr u.s,
bidadarie: ala, tengok dalam mag, dah tua2 da dorg..klu muda ensem xpe jgk!!
emm,oleh sebab **** blk lwt sb g tgk horse da band,so nk panggil ****(panggilan manja di rahsiakan) KUDA boleh?huhu
bidadarie: emm, kuda..kuda da makan?

hmm, apa lagi yang ada dalam kepala kamu bila teman wanita memanggil kamu 'kuda'?
gagah perkasa dan bernafsu kuda..










No comments: