Tuesday, June 3, 2008

can anyone stop this feeling??

hari ini..
aku berasa sedih..
ah,fuck!!aku tak patut rasa sedih untuk ini. hmm, tapi sebenarnya dari minggu lepas lagi aku dah rasa sedih..

setelah hampir sebulan aku prektikel kat ofis ni, minggu lepas baru aku berkesempatan untuk bersembang-sembang dengan sorang staf tempat aku praktikal ni..itu pun sebab aku ada dengar2 yang dia ni nak berhenti dah..tanya-tanya kenapa nak berhenti n saja aku berseloroh masa sembang ngan dia"hmm, tak kan nak berhenti dah?la, sedihla macam ni". dia menjawab dengan senyuman saja.

dan hari ni aku terbaca yang notis yang dia tampal kat notice board, notis ucapan terima kasih (dll)
kepada semua staf kompeni aku (praktikel). baca punya baca, biasa lah, ajak staf datang umah la, kawen jangan lupa jemputla, jangan tension2 la..
dan ehh..baris kesembilan berbunyi;"-xlpe jga kepada khairi, walaupun sekejap tetapi bermakna..belajar rajin2 sampai konvo k!!"
(ada makna tu..)
hmm, tak lupa juga dia pada aku ya..

lagi sayu..

ah damn!!fuct!!stop!!
kenapa aku nak sedih?
kamu jangan jadi bodoh!kamu jangan mudah terpikat!kamu dah ada bini!!
ah,dem!!

p.s; kenapa awak tak cakap awal2 yang umur awak baru 18tahun?hish, awak ni..

No comments: