Monday, September 29, 2008

manisnya kamu..eh2,manisnya cendol kamu..

tinggal sehari saja lagi kita puasa untuk ramadan kali ini..lusa dah nak raya..dan sampai ke saat ini aku tak pergi beli baju raya lagi..huhu..ish, apa nak jadi/apekejadah budak zaman sekarang ni..

dan hari ini aku ditugaskan oleh mak aku untuk pergi beli cendol..aku memang tak pakar langsung dalam bab memilih cendol yang baik/asli/segar/bugar..tapi aku dukung order ini sebagai tanggung jawab..
maka aku pergilah ke bazar ramadan dekat rumah aku ni,walhal dah seminggu lebih aku pulang ke rumah, ni lah pertama kali aku menjunguk ke bazar tersebut..

mak ai,terkejut beruk aku tengok gadis yang menjual satu gerai tu..memang jatuh jantung aku,terpesona dengan dia..comel ya amat..huhu

tapi, kenapalah ramadan hanya tinggal satu hari saja lagi..kalau macam ni lah, aku sanggup hadapi ramadan 60 hari lagi pun tak apa..asalkan aku dapat pergi beli cendol hari-hari kat situ..

ah,sungguh kejam..

2 comments:

lea di hujung nyawa said...

puasa 6 ada apaaaa :P

btw ,

sy lea :)

lea di hujung nyawa said...

haha , tp sy tak pndai :) awk dari mna ?