Sunday, September 14, 2008

truut..truut.."erm,hello.."

tengah berjalan sambil mencuci mata (tengok lauk dan kuih) di bazar ramadan..tiba tiba terima panggilan dari sorang amoi, cakap omputeh penuh. dari syarikat Sunway katanya..
suruh aku attend interview minggu depan..

argghh..

memang aku hantar resume tapi aku sikit pun tidak berharap untuk dapat interview tersebut- malas

interview bermaksud kena belajar susun ayat omputeh

interview bermaksud kena iron kemeja awal-awal pagi

interview bermaksud kena pakai formal (kasut kulit, baju masuk dalam)

dan paling aku benci,

interview bermaksud kena potong rambut!!tahi!!
paling aku tak suka; potong rambut pendek2..(aku bukan budak sekolah ok)

fuct..
sikit pun aku tak happy..
hmm,nak pergi interview pun dah malas, tak tahu la macam mana kalau dapat kerja masa habis u nanti..

p/s: si bidadarie dah sound awal-awal, jangan cuba nak pakai kemeja ketat-ketat nanti. "tak payah nak tunjuk rock ke hardcore ke indie ke. interviewer tu bukan budak-budak gig macam 'kamu'! (gantinama manja dirahsiakan)"

No comments: