Monday, December 28, 2009

monolog.

macam aku pernah bilang sama kau. kita ada banyak persamaan. kita suka benda yang sama. kita benci benda yang sama.

cuma ada satu perbezaan,
dimana kau perempuan, dan aku pula lelaki.


which is good for us. :)

3 comments:

princess said...

woit...ajarla ira wat facebuk haha..ade blog ya kamu...jadi la ffollower ku k =)

.khairi. said...

facebook aku tu, dikira macam facebook ira lah jugak. kalau kau mahu gosip2 dengan ira,kutuk pakwe ira ke apa, ayuh ke facebook aku saja.haha.

yup,aku pun ada blog. ikut trend. nanti orang terjun lombong, aku pun terjun lombong sama. heheh.

princess said...

ow yeke..okla tu so aku nk kutok ko senang hehe xdela dosa sgt kan haha...ok2..sharing is lobing fb pon nak share ek...